Cuma, Haziran 14, 2024
Ana SayfaTwitterTwitter NFT Profil Resmi Nasıl Ayarlanır?

Twitter NFT Profil Resmi Nasıl Ayarlanır?

- Advertisement -

Twitter NFT Profil Resmi Ayarlama 

Birçok kitleyi bir arada toplayan ve aktif bir şekilde kullanılmaya devam edilen Twitter, birbirinden farklı güncellemelerle beraber karşınıza çıkıyor. Ayrıca birçok kullanıcı da sunulan bu uygulamalardan memnun olduklarını belirtiyorlar. Karşınıza çıkabilecek en iyi seçeneklerden biri de elbette ki NFT’lerin profil fotoğrafı haline getirilmesi olarak görülüyor. Bu özellik de IOS için kullanılıyor. Ayrıca şimdilik sadece belirli bir kesim tarafından kullanılması mümkün olarak görülüyor. Bunlar da Twitter Blue kullanıcıları olarak tanınıyorlar. Twitter Blue kullanıcıları tarafından deneyimlenen bu sistem, alışık olduğumuz profil fotoğraflarını özel bir altıgen içerisine yerleştiriyor. Yani genel olarak bildiğimiz seçeneklerden çok daha farklı bir yapısının olduğu biliniyor.


Geçen senelerde Twitter tarafından açıklaması yapılan NFT profil resmi özelliği, şimdilerde IOS için kullanılabilir durumda. Ancak bu özelliği yalnızca ücretli abonelik sistemi içerisinde kullanabiliyorsunuz. Bunun yanı sıra bu özelliğin diğer kullanıcılar için de kullanılabilir olması için çalışmalar devam etmektedir. İlerleyen zamanlarda söz konusu özellikten hemen herkesin yararlanabileceği de rahatlıkla söylenebilir. Bu özellikten faydalanabilmek için de NFT desteği sunan cüzdanınızı hesaplarınızla bağlamanız gerekecek. Bu işlemlerin ardından da zaten NFT seçeneğini profilinize eklemiş olacaksınız. Hatta profil fotoğrafınızın altıgen şeklinde görünüyor olması, sizi diğer kullanıcılardan ayıran önemli bir detay olarak karşınıza çıkacaktır. Zaten tam da bu yüzden birçok kişi Twitter NFT profil resmi nasıl ayarlanır sorusunu sormaya devam ediyor. 

Twitter NFT ayarları
Twitter NFT ayarları

Twitter NFT Profil Fotoğrafları Nasıl Görünür?

Twitter NFT ayarları yapıldıktan sonra gerekli işlemleri de rahatlıkla tamamlayabilirsiniz. Ayrıca Twitter uygulamasının desteklediği cüzdan seçeneklerinin bazıları kripto para cüzdanlarında kullanılabiliyor. Yani siz profil fotoğrafınızı kullanmak istediğiniz zaman kullandığınız cüzdanınızı hesabınıza bağlayabileceksiniz. Eklediğiniz hesabınıza NFT olarak bilinen profil fotoğrafınızı eklediğinizde de NFT ile ilgili verilen tüm detayları görmeniz mümkün hale geliyor.
Yani aslında bu kısımda geçmiş detaylara çok rahat bir biçimde ulaşma şansına da sahip oluyorsunuz. Şimdilik ülkemizde kullanılmayan bu uygulamanın yakın zamanlarda Türkiye için de aktif hale gelmesi bekleniyor. Elbette bu kısımda Twitter Blue kullanımı da büyük bir önem arz ediyor. Bu konuda da bilgi almak isterseniz daha fazla şey öğrenebilirsiniz. Ayrıca Türkiye için de belirli bir ücretinin olduğunu unutmamalısınız.

Twitter NFT profil resmi nasıl ayarlanır
Twitter NFT profil resmi nasıl ayarlanır

Twitter NFT Profil Resmi Hakkında Bilinmesi Gerekenler 

Twitter NFT için duyurulan özellik birçok kullanıcının ilgisini çekiyor. Bu yüzden kullanıcılar bu özelliğin detaylarını ve sağladığı avantajları öğrenmek için araştırma yapmaya devam ediyorlar. Altıgen şeklinde olan profil resmi tasarımı sayesinde hesabınızın çok daha özel bir görünüme sahip olduğundan da emin olabiliyorsunuz. Ayrıca NFT için bilinen en popüler kripto para cüzdanlarından destek almanız da mümkün olabiliyor. Hesabınızın daha yenilikçi ve farklı bir duruşu olması için de tercih edebilecekler arasında yer alıyor.

- Advertisement -

SosyalAtom istatistiklerini yükseltmek için binlerce fenomen tarafından güvenilen platform. İhtiyacınız olan her şey takipçilerden beğenilere, izlenmelerden, abonelere ve daha fazlası bu evrende! Hemen kayıt ol!

Önceki İçerikSpotify Para Kazanma
Sonraki İçerikChrome Bildirim Kapatma
RELATED ARTICLES

1 Yorum

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments